Ledige stillinger

Vi søker resultatorientert salgssjef

Zewo Chemicals as søker

Resultatorientert salgssjef

Har du en genuin interesser for salg og i tillegg et ønske om å være med å bygge opp noe nytt? Da kan det være deg vi leter etter.

Vi søker deg som motiveres av å bygge nytt. God bransjekunnskap og relasjoner inn mot næringsmiddelindustri vil være en fordel.

Dette er en unik mulighet for deg som har en genuin interesse for salg. Vi tilbyr en spennende jobb med gode utviklingsmuligheter i et selskap med kompetent eierskap, i oppbygging og vekst. Du vil få ansvaret for å jobbe både strategisk og operativt, og utvikle selskapets posisjon inn mot næringsmiddelindustrien.

Sentrale arbeidsoppgaver

•       Kartlegge markedet og sørge for at vi kommer i tilbudsposisjon innen våre
kjerneområder

•       Resultatrettet salgsarbeid mot nye kundegrupper

•       Finne gode løsninger for kundene

•       Lede og utvikle salgsarbeidet

Ønskede kvalifikasjoner

•       Erfaring fra B2B-salg og forhandlinger med dokumenterbare resultater

•       Erfaring fra ledelse av salgsteam er en fordel

•       Utdanning innen salg/markedsføring og/eller tekniske fag (kjemi)

•       God kjennskap til næringsmiddelindustrien

•       God kunnskap og erfaring med bruk av IT-verktøy og CRM system

•       Gode engelskkunnskaper, skriftlig og muntlig


Vi søker en selvstendig, resultatorientert og ansvarsbevisst person med vilje og evne til å bygge et vekstselskap. Det legges stor vekt på gjennomføringsevne og strukturert arbeidsform.

Vi kan tilby en nøkkelrolle i selskapets lederteam, gode faglig og personlige utviklingsmuligheter og konkurransedyktige betingelser. Stillingen rapporterer til Daglig leder.

Arbeidssted er i utgangspunktet Fosnavåg, men i og med rollens art vil dette kunne variere. Selskapet er behjelpelig med bolig.

Om arbeidsgiveren

Zewo Chemicals AS ble etablert i 2017, og er et datterselskap til Westing AS, lokalisert i Fosnavåg på Sunnmøre. Vår overordnede målsetting er å være er en pålitelig partner i alle tenkelige arbeidsforhold innenfor næringsmiddelindustrien. Vi tilbyr effektive og kundetilpassede løsninger i tillegg til våre unike produktserier. Vi har gode logistikkløsninger og et kompetent og servicerettet kundesenter. Selskapet har klare vekstambisjoner.

Spørsmål om stillingen kan rettes til
daglig leder John Knutsen,
tlf 92627032
eller

rådgiver Wenche Kjerstad, MRB AS,
tlf 907 20 545.  

Kortfattet CV og søknad sendes via Finn snarest

Søknadsfrist: Snarest.

zewo_lite.jpg

To spennende lederstillinger hos Kveen

Til nyopprettet lederstilling i Kveen Anlegg søker vi

Driftsleder/Prosjektleder

Vi søker deg som har høyere utdanning, relevant ledererfaring og interesse for entreprenør- og anleggsbransjen. Du ser løsninger der andre ser problemer, trives med ansvar og er ikke redd for å ta avjørelser. I tillegg liker du utfordringer, arbeider godt i team og er lærevillig.

Stillingen innebærer følgende ansvarsområder og hovedoppgaver:

-          Prosjektstyring og kontraktsoppfølging

-          Koordinere ressurser og oppfølging av fremdrift

-          Bindeledd og ivareta kontakten og oppfølgingen med våre oppdragsgivere

-          Lagbygging og bidra til godt teamarbeid.

-          Sluttdokumentasjon og evaluering

 

Følgende kvalifikasjoner og personlige egenskaper vil bli vektlagt:

-          Gode lederegenskaper

-          Omgjengelig, med evne til å få med seg ansatte

-          Strukturert og målretta

-          God økonomisk forståelse og teft

-          Gode kommunikasjonsegenskaper, muntlig og skriftlig

Vi tilbyr en sentral lederrolle med personlig utviklingsmuligheter for rette vedkommende. Gode betingelser og varierte lederoppgaver.
Kontorsted Stryn.

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Jon Gudbrand Øvre-Flo, tlf 414 06 567 eller vår rådgiver Wenche Kjerstad, MRB AS, tlf 907 20 545.  Kortfattet søknad med CV sendes via finn.no.

Søknadsfrist: 25. april 2019


Til nyopprettet lederstilling søker vi

HR-leder med ansvar for HMS og KVALITET (HMS/KS)

Vi søker deg som har noe erfaring fra lignende stilling og/eller relevant operativ erfaring fra entreprenør-/anleggsbransjen. Videre ser vi for oss at du har god kunnskap og interesse innen fagområdene og lovverket, er selvdreven og kan vise til gode resultat.

Stillingen innebærer følgende ansvarsområder og hovedoppgaver:

-          Ansvar for at personal arbeidet blir gjennomført på en profesjonell og god måte, herunder opplæring, oppfølging og utvikling av ansatte

-          Hovedansvar for implementering av HMS-system

-          Utvikling og oppfølging av gode system og rutiner innen kvalitetssikring, risikoanalyser og dokumentasjon

-          Drive kontinuerlig forbedringsarbeid

Følgende kvalifikasjoner og personlige egenskaper vil bli vektlagt:

-          Relevant høyere utdanning og erfaring fra HR/HMS/KS arbeid

-          God gjennomføringsevne

-          En lagspiller med gode kommunikasjonsevner muntlig og skriftlig

-          Strukturert og systematisk arbeidsmåte

-          Positiv og engasjert

Vi tilbyr en sentral rolle i krysningspunktet mellom utvikling og forretningsdrift. Den med rett kompetanse og motivasjon vil kunne utgjøre en viktig forskjell og vi tilbyr interessante arbeidsoppgaver i et selskap i utvikling.

Kontorsted Stryn

Spørsmål om stillingen kan rettes til daglig leder Jon Gudbrand Øvre-Flo, tlf 414 06 567 eller vår rådgiver Wenche Kjerstad, MRB AS, tlf 907 20 545.  Kortfattet søknad med CV sendes via finn.no.

Søknadsfrist: 25. april 2019

Kveen AS

med base i Stryn ble etablert i 1980 og opererer innen to forretningsområde, Kveen Motor og Kveen Anlegg. Kveen Anlegg tilbyr entreprenørtenester innenfor bygg og anlegg, bygging av veg og opparbeiding av kommunal-tekniske anlegg. Kveen omsatte for ca 85 mill NOK i 2018 og har 25 medarbeidere. Selskapet har en god vekst og utvikling, og vi har derfor behov for å styrke organisasjonen med fleire dyktige medarbeidere.

kveen (2).jpg

Opshaug Sandtak søker fremtidsretta leiar

Dagleg leiar

Opshaug Sandtak er inne i ei ekspansiv fase med store nye anleggsprosjekt og spennande samarbeidspartnarar. Vi søker no etter ny dagleg leiar som vil få det overordna ansvaret og skal bidra til at selskapet styrker sin posisjon og kjerneverksemd.

Vi ser etter en kandidat med høgare utdanning, helst innan økonomi og leiing, som kan vise til gode resultat. Stillinga rapporterer til eigarar og styret i Opshaug Sandtak AS.

Ansvar og arbeidsoppgåver:

  • Overordna ansvar og dagleg leiing av selskapet

  • Koordinering av driftsområda i selskapet

  • Økonomistyring, inkludert prosjekt

  • Strategi- og forretningsutvikling

  • Delta i oppfølging av eigedoms- og utviklingsprosjekt

  • Være en synleg leiar både internt og eksternt 

Eigenskapar og erfaring:

  • Tydeleg, synleg og samlande leiar

  • Omgjengeleg, med evne til å mobilisere bedriftas eigne ressursar

  • Strukturert og målretta

  • Økonomisk forståing og teft

  • Gjerne kjennskap til anleggsbransjen

 

Vår nye leiar må samtidig ha pågangsmot, være initiativrik og løysingsorientert. Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner vil bli vektlagt.

Opshaug er ei tradisjonsrik bedrift med spennande framtidsplaner. Vi kan tilby gode lønns/arbeidsbetingelser og spennande arbeidsoppgåver i  eit godt faglig og sosialt miljø.  

For meir informasjon om stillinga kan du ta kontakt med dagleg leiar Lars Tore Opshaug i Opshaug Sandtak AS +47 958 30 129, eller bedriftsrådgiver i MRB AS Jan-Inge Sætre +47 905 16 715

Registrer søknad og CV på finn.no innan 07.04.2019

Om Opshaug Sandtak AS

Opshaug Sandtak AS er ein av dei største aktørane på betong, anleggsverksemd og masseleveransar på Sunnmøre. Vi har over 60 års fartstid i bransjen og våre 45 ansatte har lang erfaring og gode kunnskapar om faget. Opshaug Sandtak AS driv verksemd over heile Nordvestlandet, med base i Stranda Kommune på Sunnmøre.

Vi utfører gravetjenester, sprenging og transport til alle typar grunnarbeid. Opshaug leverar også ferdigbetong til små og større prosjekt. Vi har mobile knuseverk og kan levere alle typar knuste fraksjonar til konkurransedyktige prisar, inkludert naturmurstein, frå våre massetak på Stranda og i Brattvåg.

Miljøfilm om Opshaug Sandtak AS

opshaug_lite.jpg

Automatiker teknisk avdeling


Epax har stadig økende etterspørsel fra sine kunder og er nå inne i en spennende vekstfase. Flere deler av anlegget skal skiftes ut, eller fornyes og automatiseres.

Har du interesse for drift og vedlikehold av høyteknologiske prosessanlegg og moderne styresystemer? Er du en operativ og løsningsorientert automatiker? Da er vi interessert i å komme i kontakt med deg!

 

Epax i Ålesund søker løsningsorientert automatiker

 

Ansvar og arbeidsoppgaver:

  • Delta i utvikling, bygging og implementering av automatiserte prosessystemer og maskiner

  • Søke og rette feil, forbedre og vedlikeholde prosessutstyr, instrumenter og reguleringsteknikk.

  • Etablere og vedlikeholde relevant instrumentering som trykk, temperatur og flow.

  • Opprettholde kalibrert status på alle kritiske instrumenter

  • Delta i bedriftens ordning for teknisk assistanse

 

Ønskede kvalifikasjoner, interesser og holdninger:

  • Fagbrev som automatiker og gjerne erfaring fra prosessindustri

  • Liker tekniske utfordringer og ser etter kontinuerlig forbedringer og optimalisering av tekniske prosesser.

  • Må beherske norsk og engelsk godt – muntlig og skriftlig

  • God holdning til HMS

  • Det er ønskelig med kjennskap til drift av dampkjel, gjerne med operatør- eller kjelpassersertifikat

 

Ønskede personlige egenskaper:

  • Selvgående, og samtidig en lagspiller med gode samarbeidsevner.

  • Målrettet med pågangsmot og strukturert med høy grad av nøyaktighet og gjennomføringsevne

  • Kreativ, proaktiv og engasjert holdning som «smitter»

  • Rask til å tilegne seg ny kunnskap og holde seg oppdatert innen sitt fagfelt

  • Villig til å ta på seg uforutsette oppgaver og trives i et hektisk produksjonsmiljø

Epax tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et selskap i sterk vekst

  • Opplæring og videreutvikling

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

  • IA ordning

  • Kantineordning

  • Treningsavtale

 

Som automatiker vil din arbeidshverdag være fordelt mellom både vedlikehold, drift og oppgradering av anlegg. Du vil være en viktig bidragsyter i implementering av nye anlegg og fornying av eksisterende utstyr i tett samarbeid med produksjonsavdelingen. Arbeidet vil også omfatte ivaretagelse av dokumentasjon og loggføring av utførte aktiviteter. Nærmeste leder for automatiker vil være vedlikeholdsleder Trond Inge Aarønes.

Epax vil i tillegg til faglig kompetanse og praktisk erfaring vektlegge personlige egenskaper. Vi ser etter en medarbeider med gode samarbeidsevner som ønsker å bidra til at Epax-laget når felles målsetninger om utvikling og vekst i et spennende marked.

For mer informasjon om stillingen kan du ta kontakt med vedlikeholdsleder Trond Inge Aarønes på mobil +47 912 45 444 eller bedriftsrådgiver i MRB AS Jan-Inge Sætre på mobil +47 905 16 715.

Søknad og CV registreres på finn.no snarest og innen 13.01.2019

 

Om Epax

Epax AS er en av de fremste produsenter i verden av marint baserte Omega-3 konsentrater til det globale kosttilskudds- og farmasimarkedet. Denne posisjonen er oppnådd gjennom flere års offensiv satsning på oppbygging av kvalitetssystemer, FoU, et moderne produksjonsapparat og innovativ markedskommunikasjon. Epax leverer vitenskapelig underbygget høykvalitetsprodukter som er skreddersydde for spesifikke helsetilstander. Våre kunder kjennetegnes ved sin høye kravs- og kvalitetsprofil. Epax` verdikjede er fullt integrert for sporbarhet og produktsikkerhet fra hav til ferdig Omega-3 produkt i bulk. Langsiktige avtaler for tilgang til råvarer sikrer leveringstrygghet og framtidig vekst. Epax` eget miljøprogram "EcoVision" fokuserer på bærekraftig forvaltning av havets ressurser og miljøvennlig produksjon.

Epax har siden 2017 vært en del av Pelagia AS - Verdens ledende produsent av pelagisk fisk, marint protein og marine oljer. Pelagia har 27 fabrikker i Nord-Europa, og omsetter for totalt 6,1 milliarder NOK.

Regnskapsfører Stokke Stål AS

Er du den engasjerte regnskapsføreren vi søker?

Er du autorisert regnskapsfører med interesse for å jobbe i en dynamisk og utviklingsorientert bedrift? Har du fokus på å holde deg oppdatert innenfor regnskapsfaget, og gjerne litt erfaring fra regnskapsarbeid i en mellomstor bedrift? Da er vi interessert i å komme i kontakt med deg!

Nøkkeloppgaver:

  • Regnskap A-Å i Visma Business

  • Lønn og reiseregning i Hult & Lillevik

  • Avstemminger, oppfølging, rapportering

  • Årsavslutning inkludert rapportering og ligningspapirer

  • Kvalitetskontroll

  • Fakturering

  • Administrative oppgaver

Ønskede kvalifikasjoner:

  • Utdannelse innen økonomi, regnskap/revisjon

  • Autorisasjon som regnskapsfører

  • 2-3 års erfaring innen regnskap eller revisjon er ønskelig, men ikke et krav

  • Erfaring fra årsoppgjør

  • God system- og IT kompetanse

Ønskede personlige egenskaper:

  • Initiativrik, og med god gjennomføringsevne

  • Godt humør og gode kommunikasjonsevner

  • Ansvarsfull, effektiv og fleksibel

  • Analytisk, nøyaktig og leverer kvalitet innenfor gitte tidsfrister.

  • Løsningsorientert og serviceinnstilt

Arbeidstid

Mandag – torsdag 07.00 - 16.00, fredag 07:00 – 13:00

Stokke Stål tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et selskap i vekst

  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger og eiere

  • Opplæring i bedriftens interne rutiner

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Tiltredelse og søknadsfrist

  • Tiltredelse etter nærmere avtale, ønsker så snart som mulig

  • Søknadsfrist 1. februar 2019

 

Stokke Stål AS vil i tillegg til faglig kompetanse og praktisk erfaring vektlegge personlige egenskaper. Vi ser etter en medarbeider med gode samarbeidsevner som ønsker å bidra til at vi i Stokke Stål skal nå våre felles målsetninger om utvikling og vekst i et spennende marked.

For søknad og CV eller mer informasjon om stillingen, kontakt daglig leder Frank Lufall, frank@stokkestaal.no eller tlf. 977 58 068. Søknadsfrist 1. februar 2019. Aktuelle kandidater blir kontaktet fortløpende. Annonsen finnes også på Finn.

 

Om Stokke Stål AS

Stokke Stål er en ledende leverandør av trapper, rekkverk og bærende konstruksjoner i stål (konstruktivt stål) til sin kunder, som vesentlig består av entreprenører og byggherrer på Østlandet. Stokke Stål hadde i 2017 en omsetning på 121 MNOK. Stokke Stål AS ble etablert i 1988 og har i dag ca. 60 ansatte som ivaretar oppgaver innen prosjektoppfølging, sveising, montasje og verksted. Selskapet er lokalisert i Stokke nær E-18 ved Sem, ca 8 km. Vest for Tønsberg.

Administrerende direktør LK Hjelle Møbelfabrikk AS

Er du den rette til å lede LK Hjelle inn i neste vekstfase?

LK Hjelle har nylig gjennomført en vellykket emisjonsprosess som nå danner grunnlag for en ny og målrettet vekststrategi. I denne forbindelse skal organisasjonen styrkes. Mangeårig daglig leder vil i framtiden konsentrere seg om utviklings- og salgsrettet arbeid, samtidig som det søkes nå etter ny

Stillingen vil få det samlede resultatansvaret for LK Hjelle, og være drivkraft i gjennom-føringen av bedriftens vekst- og utviklingsplaner.  Stillingen vil rapportere til styret v/styrets leder.

Hovedoppgaver vil være:

  • Fullføring av omstillingsprosess

  • Ledelse og organisasjonsutvikling

  • Strategi og forretningsutvikling

  • Involvering i markedsutviklende prosjekter

  • Overordnet økonomistyring

  • Koordinering av løpende drift

  • Rapportering til styret

Vi søker primært en kandidat med høyere utdanning og toppledererfaring fra industrivirksomhet, som også har forutsetning for å kunne lede bedriftens internasjonale satsing.  Vår nye leder må kunne framstå som samlende og lagbyggende, være initiativrik, resultatfokusert og samtidig ha gode relasjonsevner. Økonomisk innsikt og kremmerånd er også faktorer som vil bli vektlagt.

LK Hjelle kan tilby gode lønns/arbeidsbetingelser, et godt faglig og sosialt miljø samt spennende arbeidsoppgaver i en innovativ bedrift.

Nærmere opplysninger om stillingene kan gis av MRB AS v/Bjørn Gjerde, tlf 915 57 344.

Søknad og CV registreres på finn.no snarest og innen 8. desember 2018.

 

Om LK Hjelle Møbelfabrikk AS

LK Hjelle Møbelfabrikk AS er en ledende produsent av designmøbler rettet mot kvalitetsbevisste kunder innen hjeminnredning og prosjektmarkedet. Gjennom tett samarbeid med anerkjente designere har bedriften etablert en sterk merkevare i Norden og andre utvalgte eksportmarkeder. LK Hjelle distribuerer sine møbler gjennom frittstående og velrenommerte forhandlere som understøtter bedriftens kunde- og designprofil.

LK Hjelle er lokalisert i et moderne industrianlegg i Sykkylven, og har i tillegg salgskontor og nyåpnet showrom sentralt beliggende i Oslo. Bedriften har en omsetning på om lag 40 MNOK, hvorav ca. 35% er eksport til bl.a. USA.

Tre spennende stillinger hos Artec Aqua

Har du lyst å være en del av en fremtidsrettet og ekspansiv bedrift? Er du en lagspiller som ønsker å bidra med din kompetanse slik at vi sammen når våre mål? Da ønsker vi å bli bedre kjent med deg!

Artec Aqua er i en nisje av oppdrettsnæringen, der deler av - eller hele produksjonen foregår på land. Selskapet tilbyr alt fra egne produkt og prosessløsninger, til komplette systemløsninger og nøkkelferdige anlegg. Vi jobber målrettet med produktutvikling, og har posisjonert oss som en sterk kompetanse- og teknologibedrift. Vi ser et stort vekstpotensiale innen landbasert fiskeoppdrett, både nasjonalt og internasjonalt. Artec Aqua er en solid bedrift med god lønnsomhet og ordrereserve. Selskapet er for 8. året på rad Gasellebedrift, og er i spennende vekst. Omsetningen i 2017 var på 340 millioner kroner. Les mer på: www.artec-aqua.com

Prosjektsjef

Artec Aqua søker nå etter en Prosjektsjef som vil få det overordnede ansvaret for gjennomføring av selskapets små og store komplekse prosjekter for den landbasert oppdrettsnæringen. Avdelingen på ti består av dyktige prosjektledere, anleggsledere og prosjektstøtte. Vi søker etter deg som trives i lederrollen og som utvikler vår prosjektorganisasjon med gode tverrfaglig team, for å nå våre og kundens mål. Prosjektsjef inngår i selskapets lederteam.

Mer om stillingen her

Ingeniør Prosessdesign

Vi søker også en ingeniør innen prosessdesign, med erfaring i 3D-modellering

Mer om stillingen her

Prosjektstøtte

Vi søker også en person som kan drive prosjektstøtte. Ansvar og oppgaver inkluderer å administrere prosjekter i prosjektavdelingen, fra etablering og oppfølging av prosjektene, til avslutning og evaluering

Mer om stillingen her

Siste nytt om Artec Aqua

Prosjektleder Stokke Stål as

Er du en engasjert og praktisk anlagt prosjektleder med interesse for å jobbe i en dynamisk og utviklingsorientert bedrift? Har du erfaring som prosjektleder i en mellomstor bedrift? Da er vi interessert i å komme i kontakt med deg!

Nøkkeloppgaver:

  • Planlegging og oppfølging av prosjekt, herunder overordnet ansvar for økonomistyring, fremdrift og rapportering

  • Bidra i kalkulasjoner og innkjøpsprosess

  • Kontakt med kunde og underentreprenører

  • Koordinering av underentreprenører i hht. fremdriftsplan

  • Overlevering og sluttføring

Ønskede kvalifikasjoner:

  • God økonomisk forståelse

  • Solid kompetanse og erfaring innen bygg- og anleggsbransjen

  • God kjennskap til Stålbransjen

  • Formell bygg teknisk utdanning er en fordel

  • Gode kommunikasjonsevner på norsk, både skriftlig og muntlig

  • Kjennskap/tegnekunnskaper med Tekla Structures er en fordel

Ønskede personlige egenskaper:

  • Initiativrik og praktisk anlagt

  • Sterkt engasjement med stor arbeidskapasitet

  • Strukturert og målrettet

  • Analytisk med god gjennomføringsevne

  • Selvgående med godt humør og gode kommunikasjonsevner

  • Fleksibel med evne til å spille på lag

Stokke Stål tilbyr:

  • En spennende og utfordrende stilling i et selskap i vekst

  • Godt arbeidsmiljø med engasjerte kolleger og eiere

  • Konkurransedyktige betingelser

  • Gode forsikrings- og pensjonsordninger

Stokke Stål AS vil i tillegg til faglig kompetanse og praktisk erfaring vektlegge personlige egenskaper. Vi ser etter en medarbeider med gode samarbeidsevner som ønsker å bidra til at Stokke Stål skal nå våre felles målsetninger om utvikling og vekst i et spennende marked.

For søknad og CV
Mer informasjon om stillingen:
daglig leder Frank Lufall, frank@stokkestaal.no / tlf. 977 58 068

Om Stokke Stål AS

Stokke Stål er en ledende leverandør av trapper, rekkverk og bærende konstruksjoner i stål (konstruktivt stål) til sin kunder, som vesentlig består av entreprenører og byggherrer på Østlandet. Stokke Stål hadde i 2017 en omsetning på 121 MNOK. Stokke Stål AS ble etablert i 1988 og har i dag ca. 60 ansatte som ivaretar oppgaver innen prosjektoppfølging, sveising, montasje og verksted. Selskapet er lokalisert i Stokke nær E-18 ved Sem, ca 8 km. Vest for Tønsberg.

Administrerende direktør for Olav E. Fiskerstrand


Olav E. Fiskerstrand AS er en solid familieeid fiskeforedlingsbedrift for hvitfisk og pelagisk fisk fra norske og internasjonale fartøy. Selskapet har opparbeidet seg en sterk markedsposisjon internasjonalt. Bedriften er lokalisert i Sula, 25 km fra Ålesund sentrum.

Bedriften har et moderne industrianlegg, og har lagt et godt fundament for videre vekst og utvikling i en spennende eksportrettet næring. Som ledd i dette søkes det:
administrerende direktør

Administrerende direktør

Stillingen vil få det operative ansvaret for drift, utvikling og realisering av strategien som er lagt for Olav E. Fiskerstrand AS. Stillingen rapporterer til styret v/ styreleder.

Nøkkeloppgaver vil være:

  • Ledelse og lagbygging

  • Strategiimplementering

  • Driftskoordinering

  • Markeds- og salgsutvikling og relasjonsbygging mot nøkkelkunder og leverandører


Vår nye adm.dir. bør ha høyere utdanning, bred ledererfaring og relevant bransjeerfaring. 


Personlige egenskaper:

  • Resultatorientert

  • Planmessig og strukturert arbeidsform

  • Gode relasjonsevner og internasjonal erfaring

  • Lederegenskaper og teambygging

Olav E. Fiskerstrand AS kan tilby spennende lederoppgaver i et veldrevet selskap i utvikling.

Kontaktpersoner

Nærmere opplysninger om stillingene:
Olav Arne Fiskerstrand
styreleder
tlf 900 18 299

MRB AS
v/Bjørn Gjerde
tlf 915 57 344


Søknadsfrist:

Søknad og CV registreres på finn.no snarest og innen 3. desember 2018.

Alle henvendelser vil bli konfidensielt behandlet.